Al tien jaar betaalbare fashion bij Boohoo.com

Door de straten struinen en op zoek naar leuke koopjes op het gebied van jurkjes, schoenen, broeken, topjes en ga zo maar door. Het is de tweede natuur van vele vrouwen en met de komst van internet is het dus ook niet zo vreemd dat die eerder genoemde straten verruild worden voor comfortabele stoelen en banken. Boohoo.com is al tien jaar, dit jaar viert het bedrijf dus een belangrijk jubileum, een bekend bedrijf op het gebied van mode.

Klanten van over de hele wereld

Hier in Nederland is Boohoo.com nog iets jonger, maar de website is vanuit zo’n beetje alle plekken ter wereld te bekijken. De meeste klanten wonen in onder andere Australië, Frankrijk en Amerika. Toch zijn er nog zo’n honderd andere landen waar het bedrijf al die prachtige mode naar toe stuurt. Behalve dat de mode leuk en betaalbaar is, heeft het bedrijf ook een goed communicatiemiddel, het sterkste van allemaal: social media. Boohoo.com is erg actief op onder andere Twitter, waardoor het ook erg makkelijk te bereiken is voor klanten. Zo worden klachten snel opgelost en blijft iedereen op de hoogte van leuke acties.

Prettige manier van online winkelen

Het belangrijkste van winkelen in een winkel waar je niet echt naar binnen kunt stappen en dingen kunt passen, is dat je toch graag een goed zicht hebt op de dingen die je koopt. Daarom is bij het Boohoo.com mogelijk om bijvoorbeeld schoenen van alle kanten te bekijken, er staat een 360-gradenfoto op de website. Ieder hoekje, hakje, stukje leer of stof is vanuit elke hoek te zien. Als je meer informatie wilt over Boohoo.com, neem dan eens een kijkje op Fashionproviders.nl/boohoo-com.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *